Koho hledáme

Výběrové řízení

  • 3

    Výběr z uchazečů

    Potencionální nadřízený vybere z došlých životopisů, koho chce pozvat k osobnímu pohovoru. Uchazeč může na volné pozice reagovat skrze inzerát, prostřednictvím e-mailu, telefonicky nebo je doporučen stávajícím zaměstnancem.

  • 2

    Osobní pohovor

    Druhé kolo je takové seznamovací. Během osobního pohovoru se budeme zajímat především o Vás, Vaše pracovní zkušenosti a důvody proč máte o danou pozici zájem. Prozradíme Vám samozřejmě také nějaké informace k pracovnímu místu.

  • 1

    Finále

    Ve třetím kole jdeme více do hloubky. Můžeme testovat vaše znalosti, které jsou zapotřebí pro výkon určité pozice. Ale může se klidně stát, že už spolu podepíšeme smlouvu.

Start

Co vás čeká po nástupu?

Nemusíte se bát, že bychom vás hned hodili do otevřeného firemního moře. První den strávíte s našimi kolegyněmi z personálního oddělení, které vám vysvětlí, jak to u nás ve formě funguje. Zároveň budete mít možnost se seznámit s ostatními nováčky. Další dny už na vás čeká odbornější školení, podle náplně vaší nové práce. Učit se budete zároveň od zkušenějších kolegů.

Kontaktní centrum

Specialista zákaznické péče

Příchozí linka

Informace o pozici

Hlavním úkolem Referenta zákaznické péče je starat se o spokojenost našich zákazníků na příchozí lince nebo po emailu, odpovídat na jejich otázky, řešit jejich požadavky a seznamovat je s nabídkou nových služeb a možných výhod. Čeká ho také základní administrativní práce při přípravě veškeré zákaznické dokumentace a kontrole zákaznických dat. Již na začátku se seznámí s našimi interními systémy a během školení se stane odborníkem na dodávky elektřiny a plynu.

Odchozí linka

Informace o pozici

Specialista zákaznické péče na odchozí lince pracuje s portfoliem zákazníků. Společně s kolegy telefonicky ověřuje spokojenost našich stávajících zákazníků a seznamuje je s nabídkou dalších služeb a možných výhod. Čeká ho také základní administrativní práce při přípravě veškeré zákaznické dokumentace a kontrole zákaznických dat.

Co byste na této pozici měli zvládnout?

  • Ovládat počítač.
  • Komunikovat. Jste spisovný/á a máte dostatek slovní zásoby.
  • Psát. Máte zvládnutou stylistiku a pravopis.
  • Zodpovědně řešit požadavky zákazníků.
  • Pracovat samostatně.
  • Vcítit se do zákazníka.
  • Nabízet služby a produkty s chutí a tahem na branku.
  • Spolupracovat v týmu.

Volné pozice (1)