Volná místa

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA - OLOMOUC

Baví Vás práce s lidmi? Jste aktivní a máte „prozákaznický“ přístup? Rádi řešíte různorodé požadavky zákazníků, hledáte řešení a chcete lidem pomoci uspořit jejich finance? Staňte se členem týmu zákaznického centra společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s. v Olomouci.

Co vlastně u nás budete dělat?

Budete zajišťovat obsluhu zákazníků převážně prostřednictvím osobního kontaktu na naší kamenné pobočce umístěné v Galerii Moritz v centru města, dále také po telefonu, e-mailu nebo dopisu. S klienty se budete potkávat také v terénu v rámci služebních pochůzek. Obsluha zákazníků spočívá ve vyřizování jejich dotazů a požadavků.

Budete spravovat portfolio našich zákazníků. Prostřednictvím sjednaných schůzek zákazníky seznamovat s nabídkou dalších služeb a možných výhod s předpokládaným následným podpisem nové smlouvy.

Čeká Vás také základní administrativní práce při přípravě zákaznické dokumentace a kontrole zákaznických dat.

Začátek Vám usnadníme důkladným třítýdenním školením, během kterého Vás naučíme vše kolem dodávek elektřiny a plynu.

Na co se můžete těšit?

Na jistotu fixní mzdy, osobní ohodnocení a zajímavý provizní systém odměn v neomezené výši, který pro Vás bude odměnou za Vaše úsilí.

Průměrná mzda včetně provizí se pohybuje okolo 25.000 Kč, Ti nejvýkonnější mají i více.

Na útulné a moderně vybavené prostředí zákaznického centra v Galerii Moritz v centru Olomouce.

Na volno o svátcích a na střídavou pracovní dobu v podobě krátkého (středa, čtvrtek) a dlouhého týdne (pondělí, úterý, pátek, sobota neděle).
Pracovní doba 08.30 – 19.30 hodin (včetně 30 minutové přestávky na oběd).

Na příjemné a zkušené kolegy, kteří Vás podpoří nejen v začátcích a vytvoříte tak sehraný tým, který společně vše snadno zvládne.

Na širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, X-day, odměna za docházku, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Cafeteria – systém volitelných zaměstnaneckých výhod, vybíráte si dle toho, co Vás baví a co máte rádi; placené volno při doprovodu „prvňáčka“, pravidelné týmové a firemní akce, zvýhodněné ceníky elektřiny a plynu pro Vás i Vaše blízké).

Co Vám k práci bude stačit?

• SŠ vzdělání
• výborné komunikační schopnosti
• příjemné vystupování a pozitivní přístup
• přirozený zájem o zákazníka a jeho spokojenost, profesionální přístup
• osobnost orientovaná na plnění stanovených cílů
• uživatelská znalost PC
• zkušenosti z obchodu výhodou

Možný nástup: 01.12.2019 nebo dle dohody

Odpovědět Všechny volné pozice