Volná místa

MANAŽER ÚTVARU ŘÍZENÍ KAMPANÍ A PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Hledáme kolegu/kolegyni, který/která bude se svým týmem pečovat o našich více jak 200 tisíc zákazníků v segmentu domácností a malých podnikatelů, kterým dodáváme elektřinu, plyn či telekomunikační služby.
Hledáme kolegu/kolegyni, který/která díky znalosti potřeb našich zákazníků a zákaznické zkušenosti bude s našimi zákazníky vytvářet a nastavovat skvělé vztahy.
Hledáme kolegu/kolegyni, se kterým/kterou, prostřednictvím řízených kampaní napříč servisními a prodejními kanály bude naše zákaznické portfolio úspěšně růst nejen do počtu, ale také do spokojenosti samotných zákazníků.

Co bude obsahem vaší práce:

Řízení týmu:
Pomůžete nám sestavit tým, se kterým budete následně skvěle pečovat o zákazníky tak, aby naše zákaznická báze rostla, abychom byli pro naše zákazníky dobrým partnerem, zákazníci o nás hezky mluvili nebo nás dokonce doporučovali ve svém okolí.

Řízení kampaní včetně přesmluvňovacích:
Komunikovat s našimi zákazníky prostřednictvím kampaní, díky kterým budeme získávat nová odběrná místa a kampaní, které budou snižovat odchody našich zákazníků.
Kampaně budeme nastavovat a řídit tak, aby byly srozumitelné pro naše servisní a prodejní kanály.

Řízení procesů péče o zákazníky:
Procesy umí být složité, ale společně je postavíme tak, aby se v nich náš zákazník dobře orientoval a rozuměl veškeré naší komunikaci. Na druhé straně pomůžeme postavit procesy štíhlé, na vnitřní obsluhu nenáročné a přesné.

Řízení zákaznické zkušenosti a zákaznických cest v životním cyklu zákazníků:
Se svým týmem se budete orientovat na skutečné potřeby zákazníků, které jsou různé například s ohledem na délku vztahu zákazníka s námi či životní cyklus zákazníka. Budete řídit zákaznickou spokojenost prostřednictvím NPS, budete díky tomu znát, které oblasti vztahu se zákazníkem potřebujeme zlepšit, proč je potřebujeme zlepšit a jaký to bude mít dopad.

Kontaktní strategie:
Dobře sestavená kontaktní strategie podporuje naše obchodní výsledky a vytváří pro zákazníka srozumitelný a dlouhodobý vztah.

Datová analytika:
Data nám dodávají důležité znalosti, proto budete se svým týmem hodně datově orientovaní.

Jaký profil kandidáta očekáváme:

Pracovitého a pečlivého kolegu.
Kolegu s podnikatelským myšlením.
Kolegu, pro kterého je zákazník skutečně středem pozornosti.
Kolegu s analytickým myšlením, zkušenostmi s prací s databázemi.
Kolegu, který se domluví anglicky.
Kolegu, který dovede pracovat s více týmy a dovede získávat podporu pro své projekty napříč firmou
Kolegu s dobrými komunikačními dovednostmi a schopnostmi vést tým.
Zkušenosti z energetiky a procesního modelování jsou velkou výhodnou.

Manažer bude reportovat přímo marketingovému řediteli.

Nástup dle dohody.

Odpovědět Všechny volné pozice