Volná místa

SPECIALISTA PODPORY OBCHODU – KONZULTANT

Baví Vás rutinnější práce, která je však díky pestré paletě zákazníků vlastně pokaždé jiná?
Jste precizní, důsledný/á a máte ve věcech rádi pořádek? Umíte si poradit v každé situaci a neznáte slova "nejde to"?
Máte zdravou míru trpělivosti, i když nejde zrovna vše tak, jak si přejete?
Baví Vás komunikovat se zákazníky a pomáhat jim řešit jejich požadavky?
Jste týmový hráč a úspěch týmu je pro Vás víc než osobní úspěch?
Říkáte ANO? Potom neváhejte a čtěte dál!

Vaší náplní práce bude:

- příprava a dokončování smluv pro nové zákazníky
- komunikace s firemní klientelou a řešení jejich přání
- řešení požadavků obchodních manažerů
- zajištění administrativního chodu

Co od Vás očekáváme:

- minimálně středoškolské vzdělání
- velmi dobrou znalost MS Word a MS Excel
- svědomitý přístup k prác

Co Vám nabízíme:

- fixní mzdu a zajímavé odměny
- pružnou pracovní dobu
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, placené volno při doprovodu „prvňáčka“, týmové a firemní akce, zvýhodněné ceníky elektřiny a plynu)
- moderní pracovní prostředí a pracovní vybavení (notebook, mobil)
- příjemný kolektiv a fajn šéfa
- vstupní zaškolení a další osobní rozvoj
- vhodné i pro absolventy bez zkušeností

Nástup: dle dohody

Odpovědět Všechny volné pozice