Volná místa

ANALYTIK A PODPORA PRO TÝMY ODCHOZÍHO A PŘÍCHOZÍHO VOLÁNÍ

Do týmu, který má na starost řízení odchozího a příchozího kontaktního centra, hledáme nového kolegu či kolegyni, který/která bude seniorně zajišťovat podporu v oblasti analýz a řízení provozu.

ZODPOVĚDNOST BUDETE MÍT ZA:

- provádění analýz pro týmy kontaktního centra a na jejich základě budete připravovat doporučení pro další kroky
- přípravu požadavků na automatizované reporty a správu již existujících reportů prostřednictvím týmu BI
- spolupráci na zajištění provozu týmů odchozího volání a na zajištění dostupnosti příchozí linky
- pomoc operátorům při dodržování pracovních postupů
- spolupráci na tvorbě pracovních postupů

PROFIL OPTIMÁLNÍHO KANDIDÁTA:

- ukončené středoškolské vzdělání
- proaktivní přístup
- nebojíte se přicházet s novými nápady
- rozumíte si s PC a Excel pro Vás není překážkou
- základní znalost SQL bude velkou výhodou
- těší Vás možnost komunikovat s ostatními kolegy
- zkušenost z kontaktního/call centra není podmínkou, v začátcích Vás podpoříme

CO VÁM NABÍZÍME:

- fixní mzdu a zajímavé odměny
- pružnou pracovní dobu
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, placené volno při doprovodu „prvňáčka“, týmové a firemní akce, zvýhodněné ceníky elektřiny a plynu)
- moderní pracovní prostředí v centru Ústí nad Labem
- příjemný kolektiv a fajn šéfa
- vstupní zaškolení a další osobní rozvoj

Nástup dle dohody

Odpovědět Všechny volné pozice