Volná místa

SUPERVISOR KONTAKTNÍHO CENTRA - ÚSTÍ NAD LABEM

Hledáme někoho, kdo rád vede lidi. Má dostatek sebevědomí a zkušenosti. Motivuje ho úspěch a spokojenost vlastního týmu. Má smysl pro humor a je radost s ním spolupracovat.

O čem práce supervisora bude

Budete vést jeden z důležitých týmů ve společnosti, který pracuje na stabilitě stávajícího portfolia zákazníků a podílí se na jeho spokojenosti.
Stanete se součástí Kontaktního centra, které si zakládá na týmovosti, podpoře, pomoci, příjemné atmosféře a drží pohromadě ať se děje, co se děje.
Vaším úkolem bude monitorovat činnosti a výkon týmu operátorů a identifikovat nejdůležitější oblasti pro zlepšení.
Pravidelně budete koučovat svůj tým a předávat zpětnou vazbu.
Hlavně svůj tým podpoříte (jak po stránce informační, tak i procesní)

Co od Vás očekáváme

- již získané zkušenosti na obdobné pozici, zkušenosti s prodejem nebo retencí
- máte osobnostní předpoklady vést lidi a nechybí Vám dobré komunikační dovednosti
- chuť rozvíjet prodejní a komunikační dovednosti u členů v týmu
- máte schopnost identifikovat, prioritizovat a řešit problémy
- zvládnete lidi motivovat, chválit a podporovat
- dokážete se poprat se stresovými situacemi
- nechybí Vám počítačová znalost

U nás se můžete těšit na

- jistotu základní mzdy a zajímavý systém variabilních odměn v neomezené výši
- volno o víkendech a svátcích, jedná se pouze o denní směny
- přátelský kolektiv
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, Cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, týmové a firemní akce, zvýhodněné produkty společnosti a mnoho dalších)
- práci v menším call centru s rodinnou atmosférou
- podporu v začátcích a zapojení do aktivit
- postupný rozvoj
- dlouhodobou a stálou spolupráci na HPP

Možný nástup: dle dohody

Odpovědět Všechny volné pozice