Volná místa

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA - PLZEŇ

Baví Vás práce s lidmi? Jste aktivní a máte „prozákaznický“ přístup? Rádi řešíte různorodé požadavky zákazníků, hledáte řešení a chcete lidem pomoci uspořit jejich finance? Staňte se členem týmu zákaznického centra společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s. v Plzni.

Co vlastně u nás budete dělat?

Budete zajišťovat obsluhu zákazníků převážně prostřednictvím osobního kontaktu na naší kamenné pobočce v Plzni (nedaleko centra), dále také po telefonu, e-mailu nebo dopisu. Obsluha zákazníků spočívá ve vyřizování jejich dotazů a požadavků. Nejedná se o oslovování neznámých kontaktů.

Budete spravovat portfolio našich zákazníků. Prostřednictvím sjednaných schůzek zákazníky seznamovat s nabídkou dalších služeb a možných výhod s předpokládaným následným podpisem nové smlouvy.

Čeká Vás také základní administrativní práce při přípravě zákaznické dokumentace a kontrole zákaznických dat.

Začátek Vám usnadníme důkladným třítýdenním školením, během kterého Vás naučíme vše kolem dodávek elektřiny a plynu.

Na co se můžete těšit?

Na jistotu fixní mzdy, osobní ohodnocení a zajímavý provizní systém odměn v neomezené výši, který pro Vás bude odměnou za Vaše úsilí.
Průměrná mzda včetně provizí se pohybuje okolo 26.000 Kč, Ti nejvýkonnější mají i více.

Na volno o víkendech a svátcích a pevnou pracovní dobu (pondělí/středa 08.00-17.00 hodin, úterý/čtvrtek 07.30-16.00 hodin, pátek 08.00-15.00 hodin).

Na útulné a moderně vybavené prostředí zákaznického centra u stanice MHD nedaleko centra Plzně.

Na příjemnou a zkušenou kolegyni, která Vás podpoří nejen v začátcích a vytvoříte tak sehranou dvojici, která společně vše snadno zvládne.

Na širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, X-day, odměna za docházku, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Cafeteria – systém volitelných zaměstnaneckých výhod, vybíráte si dle toho, co Vás baví a co máte rádi; placené volno při doprovodu „prvňáčka“, pravidelné týmové a firemní akce, zvýhodněné ceníky elektřiny a plynu pro Vás i Vaše blízké).

Co Vám k práci bude stačit?

• SŠ vzdělání
• výborné komunikační schopnosti
• příjemné vystupování a pozitivní přístup
• přirozený zájem o zákazníka a jeho spokojenost, profesionální přístup
• osobnost orientovaná na plnění stanovených cílů
• uživatelská znalost PC
• zkušenosti z obchodu výhodou

Možný nástup: dle dohody

Odpovědět Všechny volné pozice